هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین انتخابهای مختلف زنان (شاغل و خانهدار) از جمله انتخاب کالاهای مصرفی غربی یا مارکدار (مانند لباس، کیف و کفش) با سرمایههای فرهنگیشان میباشد. به کمک روش کیفی با ابزار مصاحبه، با تعدادی از آنان که به صورت اتفاقی تصادفی انتخاب شدند، مصاحبههای طولانی انجام شد. تحلیل محتوای متن مصاحبهها نتایجی را نشان داد. نتایج حاکی است که سرمایۀ فرهنگی زنان، تاثیر مهمی در تبعیت از مد یا انتخاب کالاهای غربی یا مارکدار ندارند. همچنین، در پیروی از مد و انتخاب کالاهای غربی یا مارکدار، تفاوت ناچیزی بین زنان شاغل و خانهدار وجود دارد.
منادی, مرتضی. (1391). سرمایههای فرهنگی زنان و انتخاب کالاهای مصرفی غربی مطالعه تطبیقی تعدادی از زنان شاغل و خانهدار. فصلنامه فرهنگی- تربیتی زنان و خانواده, 7(20), -.
MLA
مرتضی منادی. "سرمایههای فرهنگی زنان و انتخاب کالاهای مصرفی غربی مطالعه تطبیقی تعدادی از زنان شاغل و خانهدار", فصلنامه فرهنگی- تربیتی زنان و خانواده, 7, 20, 1391, -.
HARVARD
منادی, مرتضی. (1391). 'سرمایههای فرهنگی زنان و انتخاب کالاهای مصرفی غربی مطالعه تطبیقی تعدادی از زنان شاغل و خانهدار', فصلنامه فرهنگی- تربیتی زنان و خانواده, 7(20), pp. -.
VANCOUVER
منادی, مرتضی. سرمایههای فرهنگی زنان و انتخاب کالاهای مصرفی غربی مطالعه تطبیقی تعدادی از زنان شاغل و خانهدار. فصلنامه فرهنگی- تربیتی زنان و خانواده, 1391; 7(20): -.